"Te piękne czarne oczy..."

"Patrzeć w oczy to nie spoglądać w kolor tęczówki, ale spoglądać w głąb duszy".
Dzisiaj postanowiłam wejść trochę w tematykę oczu i też takie będą moje zdjęcia (czarno-białe, bo nie chodzi o kolor tęczówki, lecz bardziej o głębię). 
Wybrałam jedne z ciekawszych (nie tylko ludzi ale również dwa zwierzaków), nie są profesjonalne ale zawsze są, myślę że post przypadnie niektórym do gustu, może się spodoba, a jak nie to będzie jeszcze wiele zdjęć, które powinny zaskoczyć :)
Pozdrawiam ;*





 


Komentarze

  1. Bardzo ciekawe a w szczególności drugi od dołu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na zdjęcia! Przedostatnie zdecydowanie urzekło mnie najbardziej! :)

    Pozdrawiam. (albumcodziennosci.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe fotografie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz jaki po sobie zostawisz. Będzie mi bardzo miło jeżeli mnie zaobserwujesz lub/i jeszcze kiedyś odwiedzisz mój blog.
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam :)